Magdalena Landowska dietetyk kliniczny online

Cześć, cieszę się, że tu jesteś!

Mam na imię Magda, jestem dietetyczką kliniczną i psychodietetyczką. Moją ogromną pasją jest promowanie zdrowego, elastycznego podejścia do jedzenia. Prowadzę Częstuj się: poradnię dietetyczną online, bloga, profil na Instagramie.

Jeśli czujesz, że tkwisz w błędnym kole odchudzania, wciąż bez skutku próbujesz nowych diet, masz wrażenie, że możesz jeść słodycze bez końca – mogę Ci pomóc odzyskać kontrolę nad jedzeniem. Nie usłyszysz ode mnie, że „masz słabą wolę” albo „musisz się bardziej starać”. Przeciwnie – wytłumaczę Ci jak skutecznie budować nawyki, jak dopasować dietę do Twoich własnych potrzeb, stylu życia i preferencji. Przeprowadzę Cię przez cały proces krok po kroku – w Twoim własnym tempie.

    Co zyskujesz?

    W czym mogę Ci pomóc?

    Jedzenie intuicyjne

    W swojej codziennej pracy przeprowadzam podopiecznych przez proces nauki intuicyjnego jedzenia, które oznacza jedzenie zgodnie z sygnałami głodu i sytości, przepracowanie niepomocnych przekonań dotyczących jedzenia, pracę nad szacunkiem do ciała i radzeniem sobie z emocjami bez jedzenia. Jedząc intuicyjnie zaczniesz wsłuchiwać się w potrzeby swojego organizmu i respektować je.

    Zaburzenia odżywiania i zaburzona relacja z jedzeniem

    kompulsywne objadanie się, bulimia, jedzenie emocjonalne, błędne koło odchudzania

    Jeśli masz wrażenie, że odchudzasz się całe życie i wciąż jesteś na jakiejś diecie, zmagasz się z napadami objadania, sięgasz po jedzenie w celu redukcji napięcia emocjonalnego – mogę pomóc Ci odzyskać kontrolę nad jedzeniem.

    Dietoterapia zaburzeń hormonalnych

    zespół policystycznych jajników (PCOS), hiperandrogenizm, insulinooporność i hiperinsulinemia, choroby tarczycy, zaburzenia miesiączkowania i brak miesiączki

    Jednym z głównych obszarów mojej pracy jest dietoterapia problemów o podłożu hormonalnym, co czego podchodzę bardzo kompleksowo. W zależności od problemu, oprócz zmian w diecie zalecam indywidualnie dobraną suplementację i wyjaśniam jakie pozażywieniowe czynniki mogą wpływać na zdrowie hormonalne.

    Dietoterapia zaburzeń gospodarki węglowodanowej

    insulinooporność, cukrzyca typu 1 i 2, cukrzyca ciążowa, hiperinsulinemia, hipoglikemia reaktywna

    Bardzo duża część moich pacjentów to osoby z insulinoopornością lub innym zaburzeniem gospodarki glukozowo-insulinowej. Zmiany w diecie przy insulinooporności nie muszą być jednak restrykcyjne. Ze mną wprowadzisz je krok po kroku – poczujesz się lepiej i poprawisz wyniki badań bez niepotrzebnych restrykcji.

    Choroby przewodu pokarmowego

    zespół jelita drażliwego (IBS), zespół przerostu bakteryjnego/grzybiczego w jelicie cienkim (SIBO/SIFO), choroby zapalne jelit (IBD), choroba refluksowa, choroba trzewna (celiakia), choroby wątroby i dróg żółciowych

    Odpowiednio dobrane żywienie jest jedną z najważniejszych interwencji łagodzących dolegliwości żołądkowo-jelitowe. Dodatkowo wspiera prawidłowy stan odżywienia organizmu, co jest częstym problemem w przypadku chorób przewodu pokarmowego.

    Wsparcie płodności i żywienie w czasie ciąży i laktacji

    Jednym z obszarów mojej pracy jest wspieranie zdrowia reprodukcyjnego i starania się o dziecko. Współpracuję również z przyszłymi mamami na diecie roślinnej i dietach eliminacyjnych, które wymagają szczególnej uwagi w celu odpowiedniego zbilansowania, aby pokryć wszystkie niezbędne dla mamy i dziecka składniki odżywcze. Pomogę Ci również, jeśli zdiagnozowano u Ciebie cukrzycę ciążową.

    Jeśli chcesz rozpocząć współpracę, wypełnij poniższy formularz kontaktowy - prześlę Ci dane do płatności i propozycję terminu pierwszej konsultacji.

    Nie wiesz jaką formę współpracy wybrać?

    Umów się na konsultację, na której razem wybierzemy najlepszą dla Ciebie formę współpracy. Cena konsultacji zostanie wliczona w wybrany przez Ciebie pakiet.

    Plan żywieniowy

    Plan żywieniowy jest dla Ciebie, jeśli potrzebujesz inspiracji i przykładów dobrze skomponowanych posiłków. Plan pomoże Ci jeść regularniej i ograniczy marnowanie żywności. Pamiętaj, że jadłospis jest narzędziem do nauki samodzielnego komponowania posiłków - nie musi być zerojedynkowo przestrzegany!

    Dziennik samoobserwacji

    Dziennik obserwacji sprawdzi się, jeśli chcesz uważniej przyjrzeć się przyczynom sięgania po jedzenie. W dzienniku możesz zapisywać swoje posiłki, a także towarzyszące jedzeniu emocje oraz skalę głodu i sytości. Na podstawie zapisków krok po kroku wprowadzamy do diety modyfikacje, dzięki czemu zmiany są indywidualnie dopasowane.

    Seria konsultacji

    Seria konsultacji to opcja dla Ciebie, jeśli nie potrzebujesz lub nie chcesz korzystać z planu żywieniowego, zmagasz się z jedzeniem emocjonalnym lub napadami objadania się. Na spotkaniach pracujemy nad problematycznymi obszarami związanymi z relacją z jedzeniem. Po każdej konsultacji otrzymujesz ode mnie indywidualne materiały edukacyjne.

    Masz pytanie lub chcesz umówić się na spotkanie? Napisz!